sábado, 14 de marzo de 2009

Air Trip 13-03-09 BCN-Atlanta, GE-Wichita, KS

Ahir dia 13, va ser un dia una mica dur, 25 hores sense dormir (a l'avió és molt complicat, soroll, sotracades i l'aire acondicionat).

Sona el despertador a les 05:00 hores, i als 45 minuts l'Oscar i la Rosa ja m'estaven esperant per portam a l'aeroport (gracie mile!!). A l'arribar, a la ronda litoral i fins hi tot una mica abans, petites retencions, les quals em fiquen els pels de punta per si pogués perdre el vol!!!! Per sort encara era aviat per embussos.

Per cert, crec que a partir d'aquest moment veure un munt de banderes americanes i simbols similalrs.

P.e.



Despeguem a les 09:35 hores, sis hores menys a EEUU, les 03:35.

El vol va anar molt bé, poques turbulencies, i l'avió anava bastant vuit. Aqui ja veig la primera persona talla XXXL (no serà la unica)

A la pantalla informen de les dades del vol, alçada 11600 m, temperatura exterior -42ºC!!!, i velocitat 819 km/h.

Als 20 minuts d'alçar el vol passem per damunt d'Alguaire ja que puc arribar a veure l'aeroport.

Per el tragecte ens donen per menjar tortilla de patates amb gust de tot menys a patata, i passen dos pelicules i una serie, probo de mirar-ho amb angles, i encara em costa, pero amb castellà ja em moro de riure, ja que estan doblades al mexicà!!!!

09:40 h EEUU, ja es comença a veure terra, terra gelada i nevada, segons sembla entrem per Canadà, per Sant John's, Newfoundlands. Durant molta estona el paissatge són muntanyes nevades i rius i llacs glaçats. Per acte seguit tornar a veure mar, també molt glaçat, amb plaques enormes.
Canadà, Sant John's


Mars gelats




Ja s'acaba els mars glaçats, i torno a veure terres gelades, i fins hi tot la desenvocadura del riu Restigouche (encara Canadà)



La terra ja s'observa tota modificada per la mà de l'home, linies rectes, camins i carreteres, poblacions, etc.



A les 12:45 hores EEUU, sobrevolem NY, primer es veu a contrallum el riu Hudson, i acte seguit al lluny es veu Manhatan i els seus gratacels.

Riu Hudson i NY al fons amb petit


NY, NY!!!


14:50 h, arribada a l'aeroport d'Atlanta, segons m'ha dit el noi que m'ha embarcat la maleta, és l'aeroport més gran del mòn. La veritat, podria ser-ho, ja que hi ha unes 6 terminals, amb conexió entre terminals via metro, i a cada terminal unes 50 entrades.

Aqui faig el meu primer menjar tipicament americà, pure fast food!!!!

Hot Dog Cajun style!!!


Està bastant bó, encara que una mica picant per al meu estomac (manteta time?).

Aqui l'espera es fa eterna per agafar el següent vol cap a Wichita, Kansas. Acabo marxant-hi a les 10:40, després de sis retrassos seguits, al final semblo el Tom Hanks a la peli!!!

Per cert, l'avió de BCN-Atlanta, era bastant gran i anava vuit, en canvi el de Wichita, era minuscul, i al costat se m'ha assegut el segon americà talla XXXL, m'he tingut que arramblar a la finestra!!!

Arribada a Wichita, i allí em trobo amb la Laia, i l'Olga. The Road Trip begins!!!

P.D.Deivid, ja he vist una cosa del Bob Esponja, perfecta per tu, només em caldria que em diugessis la teva talla!!!!!

1 comentario:

khangren dijo...

basuraaaaa!!!! tant bob esponja al final semblaré retro-gñe. La meva talla és més o menys com la del mamut o una mica menys...pero no me jodas, porta'm una "t-shit" freaky!!!!!