viernes, 20 de marzo de 2009

Road Trip 20-03-09 Santa Fe, NM-Taos,NM

Ja estem a Taos, avui la ruta ha estat més curta, pero no per aixo menys interessant, em visitat un parc nacional, em vist una zona del govern on fan proves de missils, em vist el canyo de Taos (increible), etc.

Ja nomes queda un dia de ruta, i sera llarg i direcció Kansas passant per Colorado.

Bueno, comença el rollo d'avui:

Sortim de Santa Fe direccio a los Alamos, al Parc Nacional de Bandelier. Pero abans em anat a aprovisionar-nos, i fer un cafe al Starbucks.

Des de Santa Fe es veuen les muntanyes nevades.


Estem en terra picant, Chili Land!!!


Suposo que aqui deuen tenir un pla urbanistic caracteristic.
Totes les cases tenen un aspecte bastant similar.


Aquest és el bar on vam estar ahir.


Aqui no és obligatori el casc.


Telma i Louise a Santa Fe.



Santa Fe és una ciutat amb moltes botiguetes, galeries, botigues d'artesania,
i botigues de souvenirs, tinc molts imans de nevera ja.


Molt bonic, preciós, no tinc paraules per tal obra d'art!!!


Col·leccio de botes camperes.


Aquest vestit sembla comode!!!


Ens adrecem a Los Alamos
Zona d'alt secret!!!


Per fi pegatines optimistes, aquest deu ser hippy peyotero!!!


Toni Ojazos, esta va dedicada a ti.




A little trike!!!


Es nota que estem a Santa Fe,
la religio es present,
pero amb mentalitat més oberta.


Aquest és el primer i últim McDonalds que surt al blog!!
Segueix l'arquitectura local.


Aquest és un cementiri de no se quina guerra dels americans,
la segona, la tercera, irak 1 o irak 2, korea, vietnam,
ves a saver!!!!


Avui la millor foto la considero aquesta. Em repostat a Camel Rock, i he anat a buscar imans a la botiga, a fora hi havia aparcat un cotxe de la policia sense pirulos.Un cop a dins, hi havia un policia amb aspecte indi, i una mica gras.Al cap d'uns segons, mentre sortia del local, darrera meu venia aquest acompanyat d'un hispa (suposo per l'aspecte), vestit amb un pijama a ratlles blanques i taronjes. He fet diverses fotos sense que es notes d'esquena a mi, en direcció a ells.


Camel Rock


Formació rocosa al fons més bus escolar de tota la vida.


Aqui no sembla molt gran, pero aquesta antena era enorme.
Suposo que es del laboratori de missils que hi ha per la zona.


Un dels accessos a la zona prohibida.
Feiam les fotos amb sensació de clandestinitat.
Em feia la sensació que en qualsevol moment apareixerien
soldats a requisar-nos la camara.
CREC QUE VEIG MASSA PELICULES!!!



Estava fent la foto una mica coivit.


Ups!!



Em vist alguns cervols, no es pot correr massa.



Aquesta es la zona de Las Calderas, curios perque no hi creixen arbres.



És molt xocant, en pocs dies passar per el desert,
i acabar en una muntanya tocant neu!!!


Roques erosionades.


Perill cabres salvatges.


Direcció a Taos ens esperaven unes quantes meravelles geologiques.


Per aqui circula el Rio Grande.


Al llarg de totes les carreteres em vist creu als borals,
aquesta és la primera que veiem d'aprop.


Dalt de les muntanyetes hi ha dos creus de fusta.
(Gran foto feta per la Laia)


Aquesta foto ha provocat uns susto a la Laia i l'Olga!!!
Conduia jo, i al veure aquest lloc he frenat rapidament!!
Valia la pena, segons em vist als cartells,
es tracta d'un coleccionista de sortidors de gasolina!!!!


NO TINC PARAULES!!
A la realitat és 10 vegades més espectacular.
Dema anirem a creuar-lo per un pont altissim.
Canyo de Taos.


Ja estem a Taos, a la plaça major.
Posta de sol amb creu i Telma & Louise.


Es fa de nit a Taos.


Curios!!
Ex cotxe de la poli, propietari actual:
Un fan de Bob Marley, ha decorat el cotxe amb pegatines
pacifistes, lemes indis i fotos del Bob!!


Matricula de Colorado.


Policia de Santa Fe.


L'escut te influencia castellan.


Cotxe de Bombers.


Bé, men vaig a dormir, estic molt cansat, i dema ens queda molt fins arribar a casa de la Laia a Fowler, KS.

Per cert avui ha estat el primer dia que no em sortit a fer un veuret a la nit, i m'he pogut banyar al Jakuzi, on he conegut un Texa i el seu fill, inversor de Bolsa, ajudant de capella de ves a saver quina secta cristiana, conservador anti-Obama, paranoic conspiratiu (creu que la crisis mundial és un invent dels mass media!!!), etc, etc. Em tingut una xarrada curiosa, sempre és interessant parlar amb gent tant extrema!!!! T'ajuden a reafirmar-t'hi en contra!!

Bona Nit-Tarda-Mati.

No hay comentarios: