miércoles, 18 de marzo de 2009

Road Trip 17-03-09 McAlester, OK- Tulsa, OK

Be, com cada dia em començat el dia amb un esmorzar super natural, la veritat aquest motel és el pitjor que em anat per ara. Hiway Inn McAlester.

Adjunto un comentari de Yahoo Travel, i el link:

The management seemed to be on drugs, and tou could smell marijuana BADLY in the main office. I had a pair of jeans stolen and they just...

http://travel.yahoo.com/p-hotel-5147170-hiway_inn_suites-i


Petita mostra de l'esmorzar, terrible, fastigos!!!!!



En aquesta podeu veure que preparem el trajecte just després d'esmorzar.
Sort del WI FI!!!
Aqui vam poder llegir els comentaris del motel, la Laia i la Olga estaven flipant,
i jo em partia la caixa, ja que aquest hotel semblava regentat
per la familia de la Matanza de Texas!!!ggggg


Cada dia em de ficar les maletes al maleter, sembla que juguem al tetris!!!



Que bonic el rebedor del motel!!



Ja ficats en ruta cap a Tulsa, passem per el llac Eufaula
Aqui es veu una urbanització de cases prefabricades de fusta, ideals per tornados!!!


Aqui les carreteres són molt, molt, molt llargues.



Aquest llac, és molt curiós, tot esta sec, fins hi tot la terra que toca l'aigua.
Té un aspecte dessolador.


More police cars!!!
Aquest és un vehicle de transit que tenia aturat un futur contribuent de l'estat!!!!


La carretera, si us heu fixat és com una autovia, pero no gasten amb ponts aqui.
Ho fan més facil i perillós.


Aquest camió portava un regalet perfectament embolicat!!



Una altra imatge que tots tenim en el nostre imaginari.



Tipic cutre motel de carretera, a veure si enganyo a la Laia i l'Olga i ens allotjem
algun dia en un com aquest.


En aquest punt creuem el Riu Arkansas


Aquesta és una granja a prop de Tulsa



Another Mustang, aixó esta ple!!! Segur que els regalen!
Jo en vull un!!!



Matricula d'Oklahoma



Ups, una biblia al motel, miraré els proxims si a tots n'hi ha.



En un centre comercial he vist Converse de Kiss, Pink Floyd, Black Sabbath, etc.
Molt bonic!!!



Molt bonic aquests cuadros de llacs i cascades en moviment.


Un cotxe de policia de Tulsa, vigilant un banc.



En aquest pais, la religió és omnipresent.



Avui em fet el dinarsopar en un resatauran franquicia, anomenat APELBEES
El menjar estava collonut.


Tot seguit podeu veure una limussina la qual no em pogut fotografiar en una sola foto
aquesta és la sequencia.
Crec que és un 4x4 Cadillac

El morro

El mig part 1


El mig part 2



I el final!!!!



Skyline de Tulsa, la ciutat és molt planeta, i a part de quatre gratacels, 8 edificis més baixos
d'aspecte horrible, tot el demés són xalets, i empreses de planta baixa.



Aquesta és la sala de concerts on em vist l'Andrew Bird, anomenada Cain's Ballroom (http://www.cainsballroom.com/)



Interior de la sala, el terra és de fusta, aqui deuen ballar els passos de country


Aqui un retrat del Country Rocker Hank Williams.


Una fotillo de l'Andrew Bird, aquest payo és un crack, toca el violi, per passar a la guitarra, després el xilofó, per xiular al mateix temps i cantar.
Ademés va grabant en el mateix concert els ritmes amb el violi i xiulant, per després seguir afegint ritmes damunt aquesta grabació.


Els teloners, són els Heartless Bastards (http://www.theheartlessbastards.com/),
molt interessants, rollo Jayhawks, amb cantant femenina amb una veu potentissima.


Avui farem ruta cap a Texas un altre cop, pero ara anirem cap a l'oest, objectiu: Amarillo. Després Alburquerque, NM, i Santa Fe. Ja no podem arribar a Roswell, ens cau massa lluny, i em d'arribar a Fowler, KS el dissabte, ja que Laia té classes dilluns mateix, i em de reposar una mica el mateix diumenge, aquesta Roadtrip és increible, encara que molt cansada, moltes milles, i moltes experiencies!!!

Fins al meu vespre, que intentare penjar les fotos d'avui.
Perdoneu les faltes, entre la meva incultura
i el teclat amb angles (on no trobo l'accent obert).
Moltes fotos estan tirades en marxa a 75 milles per hora (aprox 130 km per hora)

AGUR

No hay comentarios: