domingo, 15 de marzo de 2009

Road Trip 15-03-09 Admore,OK-Texas-Dallas, TX

Fins ara el viatge passava per terres tranquiles, Oklahoma i Kansas, tot planet, poca vegetació, alguna vaca i poca cosa més.

Doncs ara ha arribat l'hora d'enfrontar-nos amb l'estat de l'estrella solitaria, Lone Star State, el lema del qual és: DON'T MESS WITH TEXAS (NO TE METAS CON TEXAS, ja tinc la pegatina pertinent per al paraxocs posterior del meu cotxe!!!)

Nomes entrar a Texas ja em vist algun cartell indicant GUN SHOW i el dibuix d'un revolver, buff, això promet!!! Intentarem no ofendre cap natiu de la zona!!!

Ah, m'en oblidava, abans d'entrar a Texas, a la mitjana de l'autovia em vist un toterreny del Sheriff del Condado de Love!!



Per Kansas, Oklahoma i sobretot a Texas, es veuen bombes per extreure el petroli, encara que algunes poden ser per treure aigua. Són les mateixes que es veien a la serie de Dallas (serie que més endavant comentare alguna cosa, i mereixerà una proxima entrada en exclusiva).



Ara si, ja entrem a Texas, fixeu-vos en el missatge de deball.


Primer avis intimidatori, el Sherif us vigila a tots!!!!


Em visitat un Outlet enormement bestial, i molt bé de preu.
Celeste ja tinc les teves Converse.
Lara la teva talla no hi havia res que valgues la pena, més endavant.


Aqui els cotxes no són realment grans.
La veritat...
Mireu aquest pick-up al darrera porta doble roda.
Crec que el meu Clio cabria a la part de carrega.


Sembla que la gent té fixació per tenir més d'un cotxe!!!


Bueno!!!!! Ja em arribat a South Fork Ranch!! Algú sap qui "vivia" aqui?
A veure si la foto us dona alguna pista.



Arribem a Dallas City, i ja comença a liar-se la autopista, cinc carrils i ponts per tots els costats.


La bandera aqui no sembla massa gran, però realment és enorme.
I n'hi ha per tot arreu, que patriotes que són.
La Laia m'ha dit que aqui a EEUU consideren de mala educació parlar de politica.
La qual cosa suposo proboca que no siguin tant critics com nosaltres al nostre pais.


No se que hi ha més, banderes o esglesies cristianes!!!
IN GOD WE TRUST


Per ara els motels estan collonuts, i molt bé de preu, fins hi tot tenen piscina, jakuzi i gimnas.


Oscar, per ara no hi ha sort, ahir una paret amb mirall, avui només paret de pladur!!!
Ja em dit d'anar a un motel d'aquests que aparques el cotxe davant la porta de l'habitació.
A veure si hi ha sort.


Pregunta d'examen, a quina pel·licula pertany aquest passadis.
Em sembla veure dos nenes bessones al fons!!!


Anem al Downtown (centre) de Dallas a sopar una miqueta,
la foto no és fidel a lo espectacular que es veu el Skyline a la realitat!!!


Em aparcat el cotxe en un parquing, on has de pagar 3 dolars,
plegant cada dolar i introduint-lo a la ranura del numero
de la teva plaça de parquing,
i finalment embuteixes el dolar amb una claueta metalica que penja del cable!!!
Hi Tech!!


La veritat, els cotxes de policia són molt espectaculars.
Defensa al davant per les persecuccions.
Faro al lateral per enfocar als cacos.
I un portatil a dins.
Per cert, tots els polis que he vist fins ara patrullen sols!!


Curiosa la imatge, el policia de Dallas i jo amb la samarreta de la Matanza de Texas!
La veritat és que unes quantes persones se m'han quedat mirant.


Al centre de Dallas hi ha gratacels molt xulos, i al deball edificis de totxo,
plens de restaurants, italians, steakhouse, mexicans, etc.


Hem anat a un restaurant italià-texà, on he probat una Bud collonuda!!
I la Laia ha probat un got sencer d'aigua texana!!!!


Detall, la Bud de Texas porta dibuixat l'estat amb l'estrella solitaria.


Quina dieta estem fent, aqui tot és molt sà.
Sergi, això esta collonut!! Spaguetis amb 3 mandonguilles i motzarel·la rebossada.


A la nit alguns gratacels els il·luminen de diverses formes.
Aquest rollo arbre de Nadal.


Be, per acabar la jornada que millor que anar a fer un drinking a un bar.
La Laia ha pres un margarita interminable,
i servidor un Southern Confort,
el qual estava collonut.
Oscar et pillo una botella per tu i si em deixen passar-la una altra per mi!!


Last picture for today!!!
A l'arribar al motel hem passat per la bolera.
No hi hem jugat principalment per que estavam esgotats.
I també perque estava plena de hispanos tatuats!!!



See you soon!!!


1 comentario:

aracne dijo...

Gràcies!!!! Quina enveja que me dones...
Continua així!