jueves, 19 de marzo de 2009

Road Trip 18-03-09 Amarillo, TX-Santa Fe, NM

Hola a tots i totes, avui em fet una ruta bastant durilla, moltes, moltissimes milles, em matinat, i ara estic rebentadissim.

Ara bé el tragecte ha estat collonut, em passat de les grans planes de Texas, al desert d'arbustos interminable, a les montanyes nevades davant de Sant Fe.

Al sortir d'Amarillo, em baixat cap al Sud, per visitar el canyo de Palo Duro, si no m'equivoco és el segon més profund d'EEUU.

De camí em vist una especie de Port Aventura Texa.



Per aquesta zona hi ha moltissims vehicles vell abandonats.



L'informació que t'envolta pot arribar a saturar-te.
La Laia i l'Olga m'han dit que t'hi acostumes.


Curiosa marca de Pizzeries



Pont d'Amarillo, al vidre começa a ser evident el genocidi
de mosquits que em perpetrat fins ara.


Una caseta com les moltes les que em vist,
solen estar fetes de fusta i xapes.
I en contades ocasions són de totxo.



Els cines d'Amarillo, puro glamour



Per anar al canyo baixem per la Interestatal 27



Perill cervols, d'aqui poc en veurem


Comença el canyo


Primer animal autocton,
un cotxe despenyat i imagino
que cremat.
Em venen a la ment un munt d'imatges de pelicules
de serie B americanes on a camara lenta veus com
cau el cotxe i al tocar terra explota!!!



No, la Laia no esta abonant el canyo,
feiem conyes!!!



La foto no és fidel a l'espectacularitat del paissatge.
Per cert el dia anterior feia bastanta calor,
en canvi avui ha fet fred i vent tot el dia.



Entre els arbustos hi ha un cervol,
en vam veure uns quants pel parc.


Aquesta formació en diuen Spanish Skirts (Faldes Espanyoles)


Detall, a EEUU potser tambe deuen tenir Pessetes



Més paissatge



El parc el creuen diversos rierols


Falta un apache, a dalt de tot, damunt d'un caball


Una altra esglesia



Més diposits d'aigua


Detall dels lavabos del Starbucks



El paissatge és més arid i no es veu ni una persona.



De tant en quant algunes vaques, i cases abandonades.



Ja em creuat l'estat, estem a New Mexico,
per la interestatal 40.
Les rectes són llarguissimes.
Segons el planol anant cap a Alburquerque hi ha un recta
d'unes 75 milles aproximadament!!!!!



Aixó és el desert
És una sensació increible,
no tinc paraules.
Per cert aqui fa fred.



Tot i el vent i el fred aquest paio estava dormint la migdiada al ras
amb el seu gos.



Cartell de benvinguda


Bandera de l'estat, el sol.


Aquest home, porta la cofia jueva.
Al paraxocs duia una pegatina en contra la guerra de l'Irak.
En aquesta zona pot ser perillos opinar aixi.



Dos fotos de l'america profunda.


Aquesta benzinera la regenten uns pakistanis, al vell mig dels EEUU.


Another long road!!!

Avis de les autoritats


Un tren de mercaderies llarguissim


Aqui fem una aturada, per dinar una mica.

Aixó ja és el poble de Santa Rosa, tot és molt ample.
I poques cases.


Estem a l'antiga ruta 66.
Aquest poble és bastant pintoresc.


Una matricula d'un vetera del Vietnam.


Després de conduir moltissimes milles, ja tinc el cos reventat.
Una mica de menjar TexMex ajudara a despejarnos!!!


Aquest burrito de carn adobada,
estava bonissim, pero la picor t'explota dins la boca als pocs segons!!!
Estem a la terra del chile!!!


Aquesta foto és la part de darrera d'un cotxe de policia de carreteres.
Aquests peluxes estaven acusats de conduir sota l'efecte de la marihuana!!!


PD: Quan la Laia em feia fotos amb el cotxe de la poli, ha vingut la dona del policia, que estaven dins el mateix restaurant que hem dinat, i ens ha explicat que el seu marit feia unes setmanes que va detindre el Sheriff de Santa Rosa per conduir begut!!!! America profunda!

Si us fixeu porten una metralleta dins el cotxe!!!


No tinc paraules!!!


Si mireu al fons, encara es veu la carretera recta.


Estem a New Mexico, no a Nevada.


Tantes milles i rectes i desert, acaven afectant a la persona més racional!!!


Telma & Louise on the Road!!


En Nuevo Mexico solo hay vacas i mar...es!!!
I tu no tienes cuernos!!!!

Hi ha vistes increibles!


Aquest riu, em sona dels Westerns!


Cap a Santa Fe per la I-25


Aqui tot es mes verd


Ja em arribat, bufff!!!!


Botiga de armes i instruments de musica!!!
Convinació yanki!!!


Pegatina del paraxocs de la policia de carreteres.



Estic esgotat!!!! En canvi la Laia esta com a nova!!
I els dos portem un munt de milles!!!



Em sortit a fer un veuret a Santa Fe,
i em conegut un California,
que no entenc el seu anlges!!!



Em anat a veure un concert d'un grup folk, blue grass, country i rock
Els The Sean Healen Band, sonaven molt be!!
http://www.myspace.com/seanhealenband
El local The Cowgirl Hall Of Fame!!!
(http://www.cowgirlsantafe.com/)


Faig cara d'esgotat!!



Ja porto unes 1800 fotos fetes!!!!

No hay comentarios: