miércoles, 18 de marzo de 2009

Road Trip 18-03-09 Tulsa, OK-Amarillo, TX

Hola a tots, aquest mati a l'acabar l'entrada m'he equivocat al titol, he ficat de Tulsa a Amarillo (la ruta d'avui), i realment era la ruta de McAlester a Tulsa. Ja he arreglat l'errada.

Ara ja estem a Amarillo, TX, al mig del far west, tot esta ple de planes d'herbes seques de color groc (d'aqui ve el nom), vaques i magatzems abandonats i robellats.

Em fet moltes milles, fent una aturada a mig cami.

Tot seguit us mostro un resum de les fotos que em fet, em descobert la multifoto, i m'he tornat loco fent fotos!!!!!

Espero que no us aborreixi massa.

Aquest motel ha estat un plaer, net, i sense psicos a recepció!!!

Aqui una altra foto del passadis, aquest ja no sembla el Resplandor!!!



A l'ascensor es veu que no hi ha planta 0



Aquesta és una matricula d'Arkansas



Reprenem la ruta
Els paissatges s'aniran tornant més arids a mesura que anem a l'oest.



Per tot arreu hi ha arbres secs i o morts, i pocs de verds


Em fet una aturada a un 7 Eleven
Per repostar cafe al cos







Ens em perdut i em acabat en una urbanització tipica americana.



Circulat per la carretera I-40 antiga Ruta 66


Aquest no és el primer vehicle que veiem carregat fins dalt.
Porten tota la casa.



Aqui ja no hi ha massa arbres.



Mireu brosseros glamys al 31-01-09 van tocar:
Warrant, Ratt i Dokken!!!!



Sort que tinc el Dallas Morning News,
tenia la cama bullint del sol.



Si mireu el cotxe patrulla,
és una unitat K-9


Deivid, aqui hi ha coses per al teu gust.
Panets per hamburguesa, amb jalapenyos ja incorporats.
Espera que passem per New Mexico,
estat del chile, ja et portare alguna coseta!!!



Avui em passat de menjar a cap lloc, em anat al Hipermercat,
i ens em fet un dinar al carrer.



Aixó és un antic pou de petroli,
reconvertit en un cartell publicitari.


Aquest diposit anuncia un museu de la Ruta 66


Dos vaques pasturant al mig de una enorme planicie.


Avui practicament em fet tota la ruta per la I-40.



Curios, una tractora remolcava una altra tractora i quedaven totalment simetriques.
De costat es veia millor, pero en ruta i amb la camara compacta,
costa molt treure bones fotos.



Estem a punt de canviar d'estat,
tornem a Texas, a Amarillo.



El paissatge és bastant arid per aquesta zona, far west!!!



Última localitat abans d'arribar a Texas.


Arribem a Texas, i ens marca els limits d'estat,
i del comptat (county)


Detall, el limit de velocitat canvia del dia a la nit.


A partir d'aqui comencem a veure moltes coses abandonades.

Gasolinera


Magatzem agricola


Un diposit d'aigua rollo torre de Piza


Un cartell



Un altre magatzem




Aqui ja comencen els paissatges puremnt del FAR WEST
nomes falta el Clint Eastwood damunt d'un caball al fons!!!


Tot seguit vam trobar una altra mostra del fanatisme religiós surrealista
dels americans cristians!!!!

La mega creu!!


Fotos a la carretera, ja se me'n va la pinsa amb la camara,
massa milles al damunt!!!


Fent honor al nom de la ciutat a la que ens adrecem,
tots els paissatges són planets i de color groc.



En aquest restaurant t'ofereixen menjar-te un entrecot
de 2 kilos, amb guarnició inclosa.
L'oferta és que te'l menjis en maxim una hora
(guarnició inclosa)
si no et costa 50$


Per fi arribem al motel, de carretera aparcant el cotxe al davant la porta.
Oscar ho sento, per ara no hi ha sort, pero la Laia ha reservat un motel
a Santa Fe, NM, on sembla que hi ha un separador!!!


Em anat a fer un beure a Amarillo, al carrer W 6th Avenue,
i estava tot una mica mort.

Edifici curiós.


De cami em trobat un tanc, suposo que era un monument.


Que deu costar rodes noves en aquest cotxe!!!!
La Laia li cal una escala!!!


Em fet un beure en aquest bar,
hi havia un JuleBox amb moltes cançons,
del meu estil, NIN, QOTSA, Pearl Jam, etc.
Ah i la cambrera era guapissima, encara que molt seca!!!!
TEXAS WAY!!!


El trio rutero més 1 bud, 2 Southerns, 1 cubata


Per últim, servidor escribint aquest blog justa abans d'anarmen a dormir ara matiex!!!
BONA NIT O BON DIA!!!!


Dema, Amarillo, TX fins a Santa Fe, NM


1 comentario:

Unknown dijo...

contra pitjor motel millor material, no et preocupis tot arrivara.
estic disfrutant molt amb els teus reportatges.
get a long ride.