jueves, 3 de junio de 2010

03 06 10 Los Angeles dia III, Mullholland Dr i gandulitis

Comença un nou dia, una mica afonics de cantar Ramones, i jo una mica més de cantar Pet Cemetery al costat d'un veterà de guerra mig tronat!!!!

No us oblideu de mirar el post anterior escrit per la Celeste, memorable!!!

Només sortir de l'hotel al parking ja em trobat un pick up amb pneumatics de flames!!!
Em agafat la directa cap a Mullholand Dr, on s'ha rodat dos pelis de David Lynch,
Carretera Perdida (gran pelicula!!) i Mullholand Drive (evidentment)

Cases flotants?!!

On The Road Again

A mig camí em vist bastants vehicles aparcats, i tot seguit semblava que podrien
estar gravant una peli en alguna mansió propera.
Ens em aturat al mirador del Valle San Fernando,
amb vistes a Universal Studios


Tot seguit us mostro la casa que em quedo a Mullholand Dr.
Petita, eh?
Una pintada de Jack Nicolson,
a la tarda l'hem vist al partit del Lakers vs Celtics.

Amb les megamansions que hi ha per aqui, hi deu haver un exercit
enorme de jardiners, els que em vist tots eren mexicans.

Al cap d'una estona em arribat a Bel Air,
i ens em perdut buscant Beverly Hills
Un altre Mustang Classic,
color verd oliva
i dos ratlles blanques!!!
Perdent-nos em acabat als estudis que van ser de
Cecile B. de Mille, i Sergi i Celeste han trobat la casa
on es van rodar escenes de "Lo que el viento se llevo"
Mentres jo estava escrivint un SMS bastant llarg.

Los papis davant i jo al darrera castigat!!
La primer rotonda que trobem en tot EEUU
Anant cap a Rodeo Dr em vist un carter/caçador??!!
Sres i Srs Rodeo Dr, lloc on hi ha les botigues més pijes i cares de Los Angeles!!



Un escarabat militar
Un Bugati Beiron!!!!
Per 1.300.000 Euros és tot teu!!!
Motor W16, 7993 cc, max vel 407'8 km/h i 1000 CV!!!

Per pagar la zona blava a Rodeo Dr, fins hi tot la maquina accepta
VISA, MASTERCARD i AMERICAN EXPRESS!!!
Finalment em trobat Beverly Hills
i
Chevy Chase Dr
Em anat a dinar a Astro Burger
Restaurant d'epoca, molt autentic!!

Entrada del Cementiry Hollywood Forever
Amb simbol infinit al damunt

Cami cap a casa, trobem murals enormes

I avui m'ha agafat per fotografiar el personal que volta per el nostre barri.
A Western Ave, Hollywood, CA.





Per aquesta zona hi ha Koreatown, Little Armenia, Little Etiopia, etc.
P.A. :-)
Per últim l'habitació de l'Hotel Hollywood City Inn,
puro glamour!!!

A la tarda ens em dedicat a fer el perro a la piscina, amb unes Buds,
i treient gel de la maquina de gel que hi ha al costat.
Teniem com a veins, a dos Txexenos-Alemans,
que bevien vodka i ron a palo seco!!!!


5 comentarios:

Valafor dijo...

Com mola la roda!
Per cert, el jalo es sano sano de cojones jajajajaja XD

Per cert, dema fem barbacue a casa el marçal, que veniu?

.....huy......

Sergi Caufapé dijo...

Sergi.... el metge m'ha dit que la teva radiació colestorela arriba a Lleida i buide los pantanos....

Sergi Caufapé dijo...

Sergi.... el metge m'ha dit que la teva radiació colestorela arriba a Lleida i buide los pantanos....

Sergi Caufapé dijo...

Calté a la Wester Av.... que no me entere que es culito pasa hambre!!!!

invi dijo...

Dios, cabrones yo tambien quiero... que envidiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Dieta rica en vitamines i antioxidants i tot això no? xd