viernes, 4 de junio de 2010

04 06 10 Los Angeles fins a San Simeon

Avui abandonem la ciutat dels excessos, per borejar la costa del Pacific, passant per Santa Barbara, per Slovang (un poblet amb habitants descendents de Danesos) i San Simeon (poblet proper a Hearst Castle, del magnat de la premsa dels 20s i 30s William Randolf Hearst).

Comencem el dia amb unes petites oracions bibliques llegides per el Predicador Alsinet!!
Per la carretera es veu coses curioses:
1
2


3



4


5 Easy Rider


6

7

8 Classic Tapissat de Zebra, special per al Serafi!!!


9 Limo Hot Rod


10



Unes quantes coses peculiars:
Caravanes
Un Minigolf amb castell Disney




Un Motel/Granja
Un Cowboy buscant petroli

Els paissatges han canviat molt fora de Los Angeles






A mig cami em fet un cafe curt, un macrocapuccino i un te

El cotxe es va omplint de bosses, mapes, diccionaris, etc.


També em vist diversos cartells peculiars:
1

2
3


4


5


6
També em passat per Santa Barbara

I va de banderes americanes tamany mini!!!
També em passat per Solvang, un poblet folkloric,
d'aspecte de poblet danés, degut a l'origen dels seus habitants.
La veritat estavam una mica aturdits, després de la desmesura que ens
ha semblat Los Angeles, aqui tot estava net i no notaves certa sensació de perill
de la ciutat californiana. Per cert ahir a Los Angeles, un Niga que va parar al semafor al
nostre costat, ens va preguntar si eram de Dinamarca!!!! Serà per lo rubitos que som tots!!!







Abans d'arribar a San Simeon, ens em apropat a tocar l'aigua
del Pacific, en una zona de casetes bora del mar, i em trobat una
totalment embolicada, segons sembla l'estaven desinsectant!!!

A San Simeon, a 3 milles hi ha el Castell de W.R. Hearst,
en qui es va basar Orson Welles per rodar la seva obra mestra
Ciudadano Kane, aquest castell seria Xanadú de l'esmentada pelicula.
No em trobat Rosebud!!!!

Cami per arribar al Castell
Salson!!!


Unes quantes paranoies meves, el Sergi i la Celeste i els americans,
em miren raro quan em passo mitja hora fotografiant coses "absurdes".

P. A. Tk!



A San Simeon, hi passarem nit, i em sopat, no us assusteu, sembla molt,
pero realment aixo es la unica menjada important del dia,
esmorzem fort, i dinem/sopem cap a les 18.30h aprox.
Mexican food, restaurant El Chorlito.
També fa molt vent per aqui!!
Per avui ja n'hi ha hagut prou, vaig a fer nones,
demà agafem la directa fins a San Francisco,
i a la nit anem a veure el concert de Tom Petty & The Heartbreakers!!
Alli ens trobarem amb el Xavi, la Neus i el seu colega.
Per uns dies serem uns quants més a la roadtrip,
a veure quines sorpreses ens depara el cami!!!

P.A. Es fa fosc a San Simeon
Bona nit/dia

4 comentarios:

Sergi Caufapé dijo...

Viva el chorlito!!! Jo sempre he pensat que ereu danesos i els americans ho han decobert!!!! Ole la pose del sergi a la foto salson...puro nureyev... Petons a la celes que avui és una mica més gran!!!!

Sergi Caufapé dijo...

Viva el chorlito!!! Jo sempre he pensat que ereu danesos i els americans ho han decobert!!!! Ole la pose del sergi a la foto salson...puro nureyev... Petons a la celes que avui és una mica més gran!!!!

TULIP dijo...

Hola!
Que guai!!!!!!!!
Quines fotos més xules!!!!!!!!!! M'alegro que ho estigueu disfrutant a tope.
Celes, muxisimas felicidades!!!!!! Que tengas muy buen dia, y a la vuelta lo celebramos ;)
Petonets a tots

Unknown dijo...

jo sí que he vist a la Rosebud. Està asseguda a una hamaca mirant la càmera.
Marcel/Marçal si te miren raro no facis cas. Fas unes fotos millor que el Robert Mapleton!!
La "mama"