domingo, 20 de junio de 2010

20 06 10 Austin-Vidor (Texas)

TO THE PARROT!!! HI HA EL POST DE LA JUERGA D'AUSTIN, NO US EL PERDEU, BY CELESTE

20 06 10 Austin-Vidor (Texas)

Ja recuperats de la juerga d'Austin, comença un altre dia de ruta a la carretera, avui toca passar per la carca Houston, i intentar arribar lo més aprop de New Orleans.

Comencem el dia amb uns gofres, algú em sap dir quina forma tenen, podria ser algun estat d'EEUU?

Passant per una carretera de la Texas profund, es veu pous de petroli, vaques, sembrats, etc. Aquí anuncien Diamant Negre, serà petroli?
Arribem cap a Houston, on l'ambient liberal d'Austin no hi és, a la guia ja diu que aqui són una mica carques, per començar no parem de veure esglesies, i més endavant ja veureu...
La banda vermella, blanca i blava és bastant present a molts edificis antics.
Lluc, mentres parlavam per telefon passava aquest tren de mercaderies, concretament de carbó, vam estar esperant uns 10 minuts de lo llargs que són aquests convois!!!
Gran foto del Sergi, sembla una portada dels Pearl Jam?
Benzina molt amorosa!!
Més esglesies!!!
Fixau-vos bé, el cartell de publicitat és un camió de veritat, que besties!!!
Un pont, a qui li agrada molt els ponts????
La Lone Star, omnipresent!!
I passem per davant de l'empresa culpable del xapapote al Golf de Méxic, davant les costes de New Orleans!!!
Loops espectaculars!!!
Edifici curiós a l'arribar a Houston.
Mmmmmh, segons sembla ens agraden molt els muscle cars americans!!!
Un preciós Dodge Challenger.
Party Boy, qui no recorda Jackass!!!
Els presidents
Skyline de Houston, bastant xulo.

Segons sembla lo de carques és bastant cert, mireu quina creu més gran!!!
A Houston, hi ha tantes autovies, cruilles i loops, que ens em ficat una mica tensos, gracies del GPS, que ens ha tret d'aquest enredo!!!
Més patriotisme.
Arrivem al Centre de la NASA a Houston.
Avions d'entrenament per a futurs astronautes.
Aquí és on evacuen els astronautes a l'espai.
Menjar espacial.
Facil de pilotar l'avionet de tornada a la Terra.
Centre de Control antic, va plegar al 1995 i es van dur a terme uns 64 vols, inclosos els fallits, com el del Challenger!!!
Imatges en directe des de l'estació espacial, surt el sol a la Terra.
Edifici de les Sales de Control.
Mega porta, mireu la de pas de persones i compareu.
A la zona de jardins tenen plantats roures, amb una placa cada un i alguna bandera. Estan dedicats a astronautes i altre personal de la NASA que han perdut la vida. N'hi ha un grapat.
Aquest motor ens semblava bastant gran, pero encara ens faltava coses per veure.
Com per ejemple aquest coet, el Saturn, simplement descomunal, compareu la parella amb el aparato!!!
La cua
El principi!!!
Els motors inicials.

El Sergi desafia la gravetat!!!
Algú savia que soc un adicte dels M&M's? M'enduria la maquina a casa!!!
Sergi torna a desafiar la gravetat!!!
Jo...
Hi ha una sala on mostren les pedres llunars recollides al llarg de totes les missions a la lluna, el procés d'analisi, i fins hi tot n'hi ha una superprotegida, la qual es pot arribar a tocar.
Sistema de dutxa per astronautes.
A qui li agraden els ponts?


Marxem de Houston, o arrivem a Blade Runner?
Fixeu-vos amb la pegatina del vidre, semblen els gitanos del mercadillo.
Arrivem a mig cami entre Houston i New Orleans, a Vidor (Texas), tenim una esglesia davant del motel. Més tard em anat Sergi i Jo a buscar unes cerveses i menjar, i les cerveses ha estat impossible. Al super no en venen, i a dos benzineres que em anat tampoc, ho hem preguntat a una de les treballadores i ha dit que cap a l'est a 4 milles, i a l'oest a 18 milles, li hem dit que era igual, i s'ha extranyat tant que ens ha preguntat si teniam el cotxe espatllat!!!! No entenia que consideressim una rucada tenir que fer una quilometrada per unes cerveses!!!! Mentalitat americana!!!!! Ah, més tard mirant la guia de Vidor indicava que hi ha 40 esglesies al poble!!!

Bé, fins aqui tot, estic acabant d'escriure el post des de New Orleans, em sortit la nit anterior, be dir-li nit es per costum de quant se surt, ja que vam anar a un pub, a les 15.30h, i feien happy hour, 3 per 1!!!! Després vam anar a dinar, i vam començar a visitar la zona de festa del barri francés, a Bourboun St. Jo vaig aguantar fins a les 22.30 h i vaig anar a clapar, la parella no tinc ni idea de quan van plegar. Pero a l'arribar em van explicar que els havia passat coses rares i divertides, suposo que en uns 2 o 3 dies la Celeste podrà penjar un post de New Orleans!!!!

P.A. ja tinc collars!!!! :)

1 comentario:

neus dijo...

God bless you!!!!