martes, 8 de junio de 2010

07 06 10 San Francisco Dia 2 i 08 06 10 Frisco-Mariposa

07 06 10 San Francisco Dia 2

Comença el dia amb alegria, ens esperen unes quantes hores de pujades, i caminates interminables.


Chinatown, entrada principal
.
Els monos es tapen els ulls, la boca i les orelles, jo no se que tapar-me!!




Mapa de Chinatown
Em trobat una fabrica de Galetes de la Fortuna
Aquesta senyora treu les galetes planes, hi fica un paperet i ho tanca.

La Celeste ha agafat la primera galeta de la fortuna, i el missatge deia "Un viatge a quatre rodes la faria molt feliç"

Degut a que em fa mal la gola i tinc tos, he anat a demanar un remei xinés, i m'ha donat un xarop bastant raruno!!!!


A algú li recorda a algun personatge d'alguna Saga Manga?

Cases carregades de fanalets xinesos
Aquest és un pub xinés el qual el Xavi ens ha portat de cul, ja que ens deia que haviam d'anar a LI PO, sense dir el que era. Al final era un pub i estava tancat.

Em menjat a un xinés al mig de Chinatown, eram els unics clients occidentals. Enlloc de demanar menú o carta et porten plats i tu tries si els vols o no.


Aixó no savem que era, creiem que callos a la xinesa, estava bastant bo, encara que nomes ho hem menjat el Xavi i jo.
La cambrera s'apropa cada dos per tres amb plats diferents.
Aixó eren potes de gallina, i no ens em atrevit a tastar-ho, encara que el Xavi ho hauria tastat!!


Al terra una placa de Jack Kerouac. Molt adecuat al tipus de viatge que estem fent.
On The Road.

Cartells de pubs.
Més pujades, les cames estan destrossades, pero no hi volem pensar, ens falta la Coit Tower, Alcatraz, etc.

Coit Tower, la va fer una milionaria, en homenatge als bombers, els quals la van salvar quan tenia mesos d'un incendi quan es va cremar casi tota la ciutat.

Vista des de Coit Tower




Gent peculiar i curiosa
Man'O'Bush torna a atacar, aixó és un fart de riure, aquest home és un geni.
Moto raruna

La policia del port porten els millors vehicles de tot el pais, amb aquests no hi ha lladre que pugui fujir.
Vista del Skyline des del vaixell que porta cap a Alcatraz
I'm going to jail!!!


Les cel·les són minuscules!!


La fuga d'Alcatraz, va passar tal com a la peli de Clint Eastwood
Des d'algunes cel·les privilegiades els presos podien arribar a veure una mica la posta de sol

El Xavi i el Sergi han probat la Clam Chowder, un pa de pagés amb sopa de cranc a dins, a ells els ha agradat, a mi no.

Era una questió d'urgencia nacional, la roba estava tota bruta, i el Sergi i servidor em anat a fer la bugada al LAUNDERETE, on les noies que estaven allà han flipat amb la nostra ignorancia respecte a com rentar roba, i que dos espanyols estiguessim allà.



08 06 10 San Francisco-Mariposa

Començo el dia amb el xarop xinés, a veure quins efectes tindrà en mi???!!!!

Avui no fa boira, i ens podem fer la foto amb el Golden Gate de fons.

L'art de la fotografia és complexe i a vegades et jugues el fisic, no només és apretar un botó. Per cert la frase del dia és: "El millor objectiu és l'ull humà", qui l'haurà dit?
P.A.
Personal dels carrers de San Francisco

Via de sortida de San Francisco, direcció Oakland, per Bay Bridge, aquest pont és més llarg que el Golden Gate, va a donar a Treasure Island, i continua fins a Oakland. És un pont de color gris, lleig de fora, però quan el creues és espectacular.

La meva devilitat, els Ford Mustang clàssic, li he fet un book sencer.

Al final el propietari s'ha adonat que li estava retratant el cotxe per tots els costats i li ha fet gracia.
Foto raruna de les meves.
Mig esmorzem de cami a Mariposa, em vist des desde l'autopista mil i un llocs on parar, i quan finalment em sortit, nomes em pogut agafar coses de la benzinera!!!! Quina sort la nostra!!!
Avui al final del dia, diriam que em vist unes 20 o 30 esglesies diferents al llarg del tragecte, i potser encara em quedo curt, aqui semblen extremistes cristians!!! Em posat varies emisores amb predicadors, i feia por d'escoltar.
Ja falta menys per Mariposa
Els paissatges passen de la costa del pacific, a camps infinits de pastures per a vaques, fins arribar a les muntanyes. Aquest pais és fascinant i enorme.
Preciós mural de benvinguda al poble de Mariposa, població 1200 persones.
Una altra mostra de patriotisme americà, no és la primera vegada, ni serà la última
Aquesta és la matricula del cotxe de l'encarregada del nostre hotel, traduiu la frase!!
Salon Pub del poble
Repostem el cos a Mariposa, un restaurant petit pero xulo, tot ple de papallones
Aquest ha estat el meu esmorzar dinar, sandwich de pavo i sopa de verdures i pollastre, els altres hauran menjat lo mateix?

Al Xavi l'hi ha entrat una benada garrulo yanki!!!!

Arrivem a la zona de les sequoies gegants
La taqueta vermella de baix a la dreta és el Sergi
Aquesta sequoia és diu Fallen Monarch
El diametre de les sequoies és increible!!!


Comparativa de les alçades, la que teniam davant medeix 67 metres d'alt

En aquest viatge no fem gens el ruc, tot el dia estem serios.


The Band
P.A. tk


Una sequoia des de baix, les fotos no els fan justicia, la sensació és increible, són monumentals.
One cowboy
Another Cowboy
Em anat a sopar al Happy Burger Dinner
El Sergi avui s'ha guanyat una mica de dolor gratuit!!!
Per cert, des de que em arribat a Mariposa no tenim cobertura al mobil, cap de nosaltres, i no savem si a Yosemite en tindrem, després a Death Valley ja ho veurem, aixi que les persones que ens heu de trucar us sortirà apagat, i a les persones que desitjariam trucar ;), encara que ens dolgui, haurem d'esperar més endavant.

That's All Folks, tomorrow more.
Ptns P.A.

3 comentarios:

seracc dijo...

Impresionants les Sequoies!!!!

No es per res, pero a mesura que el avansa el viatge, tu i el Sergi os aneu Americanitzant. Segur que al tornar poseu la pegatina de "Support our Troops" al cotxe.

Recors a tothom i seguiu disfrutant i actualitzant el blog.

Sergi Caufapé dijo...

Quina dieta més saludable, quina enveja... La millor foto és la del Marshal rentant lo parabrises... tope carboy!!!

nechu dijo...

Ostres sembleu ja uns pu... yanquis!!!!! Avui ja està tot preparat per veure la boda en directe, enrecordeu-vos de mirar a camara, però no ensenyeu els culs eh???
Bisitos a tots!!!!!!

Vane