martes, 15 de junio de 2010

15 06 10 Mexican Hat (Utah)-Holbrook (Arizona)

AL LORO!!! PER FI HE PENJAT TOTS ELS POSTS PENDENTS, MIREU ELS 3 O 4 ANTERIORS. JA EM COUEN ELS ULLS DE TANTA ESTONA DAVANT LA PANTALLA, PERO UN DIA QUE FUNCIONA EL WIFI, S'HA D'APROFITAR, ARA ENTRAREM EN ZONA AMERICA PROFUNDA, I QUI SAP SI TINDREM WIFI I/O COBERTURA DEL MOBIL.

15 06 10 Mexican Hat (Utah)-Holbrook (Arizona)

Avui ha estat un dia tranquil, em marxat de Mexican Hat, em arribat una mica més al nord de Utah, al parc de Goosenecks, a veure com els rius erosionen la terra fins arribar a deformar-la de formes increibles!!! Després em baixat cap a Arizona, passant per Monument Valley un altre cop, posteriorment em baixat cap a Flagstaf, ens em aturat a Winslow per fer 4 fotos de la Ruta 66, i acavem el tragecte a Holbrook. Avui poca cosa respecte a la resta de dies. Ara bé, alguna sorpresa ens depara el cami.

Arrivem a Goosnecks, les formes el riu són increibles, un altre fenomen natural que ens deixa bocavadats!!



A la localitat de Mexican Hat l'anomenen així, degut a aquesta roca!


Estem en territori Navajo, amb les seves propies lleis.


Ens em aturat per fotografiar Monument Valley amb la llum del mati,
i justament hi havia aquest cartell que passava inadvertit!!!


Foto clàssica!!!




Creuem planes desertiques, amb baretos de moteros,
plens de moteros. M'agradaria agafar la meva moto, la LOLA!!!


Al costat de les planes desertiques apareix
les muntanyes San Francisco, amb neu!!



De cami a Flagstaff un camió arrastra dos més!!


Arrivem a Flagstaff, ja estem una mica més lluny de Grand Canyon.
Ja tenim covertura, i puc trucar a la gent que estimo.
Fins ara estavam desconectadissims, a veure com
estarà entre Arizona, New Mexico i Texas???


A Flagstaff veiem Hot Rods, molt xulos!!!





Per matar la gana, parem en un Drive Thru de Hot Dogs


De cami al desti final del dia, encara veiem coses rares,
dos fletxes gegants.


També em vist cartells que anunciaven un crater
creat per l'impacte d'un meteorit.
Ens hi em apropat pero valia 15$ per cap,
i no semblava que fos massa interessant.
Mitja volta!!!


Portem tres dies veient remolins d'arena, de cami cap a Winslow ens ha passat pel damunt un de bastant gran!!!



Arrivem a Winslow, un altre poble friki, que viu del turisme de la Ruta 66.



Finalment parem a Holbrook, també hi ha coses curioses.









Avui em anat al super a comprar quatre coses per sopar,
ja ens afartem de tant menjar yanki!!!

Deivid, aquest racó és el teu paradis,
especies picants del desert del Mojave!!
Salsa Jack Daniel's per a BBQ, 5 tipus diferents!!
Curiós nom per a una cervesa!!
La ampolla petita de Jack Daniel's és la normal a Europa!
Natan, aquesta foto va dedicada a tu!!!

I aixó és tot per avui, he escrit 4 o 5 posts pendents, i tinc son, bona nit.
Pts P.A. Queda menys!!!!



2 comentarios:

Unknown dijo...

Es que estavem amb un "mono".... Tot molt xulo, així que no sé que destacar: si la juerga a la limousine, la sorra del Gran Canyon (celeste, no m'has agafat per la meva colecció??), els noms de les birres... o els frikis als que cada vegada us sembleu més.
Salut i a disfrutar el que us queda!!
La "mama"

Ariadna dijo...

Vaya currada...
Merci de part dels blogaddictes!!!