domingo, 6 de junio de 2010

05 06 10 San Simeon-San Francisco

Ja hi tornem, després d'uns quants problemes amb l'internet, sembla que la maquina torna a funcionar.

En resum aquesta etapa, em fet la costa del pacific, passant per el parc nacional de Big Sur, em anat a Monterey, a Carmel By The Sea i finalment em arribat a San Francisco.

A la nit em anat al concert de Tom Petty.

A l'hotel de San Simeon hi havia una altra piscina tipus ronyó
Prop de San Simeon em trobat una platja on reposen els Lleons Marins,
de cami al lloc em trobat altra fauna, els corbs,
animals que em vist sobint per tota la costa del pacific.
Els Lleons Marins, semblen blandiblu, s'abarallen sovint,
encara que al poc es cansen i ho deixen per més tard.
També portem veient esquirols tots els dies, tant a ciutat com a la platja.
Els paissatge varien molt durant el tragecte.
La costa és increible, no hi ha platges com les de la costa daurada.



Si us fixeu a les dos fotos superiors es veu com un nubol prim,
al llarg de tota la costa són constants i es mouen molt rapid.

Passem per poblacions minuscules amb noms peculiars.
Pel cami anem trobant motos, policia, ciclistes, etc.

També fem alguna parada per descansar i fer altres coses.
El nostre cotxe, ens te enamorats al Sergi i a mi,
la Celeste comença a pensar que estem una mica tarats!!
Arrivem a Carmel By The Sea, poble on va ser alcalde Clint Eastwood.






Després de Carmel em arribat a Monterey, on hi ha un port bastant bonic
encara que massa turistic.
I foques!!!

Una altra bandera, si la mireu d'aprop hi fica:
SUPORT OUR TROOPS
Són molt patriotes aquests americans,
sorpren molt des del nostre punt de vista més critic!!!
Em passat per un complexe d'avions enormes de la NASA,

Alguns cartells indicant Silicon Valley i Yerba Buena!!!



Una de Cotxes

Arrivem a San Francisco

Skyline!!!
Espectacular, encara no he estat a NY.
Pujades, les patirem aviat!!!
Gent rara!!!
La ciutat lliberal
A San Francisco ens em trobat amb els Xavis i la Neus.
Bueno, ja se que he ficat dos vegades la ultima foto, pero la veritat es que,
avui que l'internet em va perfecta em falla l'editor de Blogger!!!!
Que hi farem, el mon no es perfecte, si puc mes endavant ho arreglo!!!!

Per acabar el dia em anat al concert de Tom Petty, al Oracle Arena de Oakland,
a 20 minuts sortint de Sant Francisco, i una hora de tornada cuasi en reserva
degut als embussos provocats al Bay Bridge per les obres que tallaven una carretera de
cinc o sis carrils, reduint-la a dos nomes!!!!!

El Xavi ha fet una gran critica del concert al seu blog, tambe hi ha entrades del viatge!!!



No hay comentarios: