miércoles, 23 de junio de 2010

23 06 10 New Orleans (Louisiana)-Memphis (Tenesse)

23 06 10 New Orleans (Louisiana)-Memphis (Tenesse)

Ja puc penjar fotos, des de l'ordinador del revedor de l'hotel, avui en penjo dos, el d'ahir i el d'avui. Ja comencem a estar cansats (el teclat es america i no trobo accents ni la c trencada, aixi que cal afegir un altre factor a les meves faltes d'ortografia!!!) i ja no faig tantes fotos com abans (he calculat que fins avui en portem unes 8500!), el fet d'estar cada dia en un hotel diferent, i rebre tantissima informacio, es magnific pero al mateix temps la ment es cansa i comences a enyorar casa teva i els teus!!! Tinc moltissimes ganes de veure unes quantes persones i el meu gos, la Cuca!!!!

Deixem la nostalgia i ataquem el post d'avui, abandonem New Orleans, ciutat molt bonic, mistica, plena de voodoo i fantasmes, tetrica, excentrica, fiestera a mes no poder, extremadament humida i perillosa!!!

En llevem al mati i plou bastant, es normal que cada dia plogui una mica.

Sota els pons fa por passar-hi, mes quan abans em vist les cases abandonades de certs barris, com el de Treme.
Casa abandonada.
Cementiri amb tombes a peu pla, a New Orleans els fan amb ninxos degut a les inundacions, que farien sortir les tombes!!!
Comencem l'estat de Mississipi, el tram mes aborrit de tot el viatge, no es pot destacar massa cosa.
Sortim a repostar, estirar les cames, fumar un cigarret els que fumen (jo no, em vaig prometre que no tornaria a fumar i per ara no he caigut en la tentacio (P.A.)), comprar uns M&Ms, una coca-cola de litro per un dolar, etc, etc. Al fons es veuen uns nubols amenassadors (teclat america que consti), fan pinta de tormenta molt potenta, per sort no ens atrapa, anem mes rapids que els nubols!!!
En certes zones de l'america profunda pots trobar productes rarunos, aqui venen cacauets bullits.

El patriotisme extrem, un camioner porta aquesta enganxina!!!
El nom del llac es curios, res mes a destacar.
Tarry aquesta foto va dedicada a tu, ja saps que jo sempre et dic Terry!!!
Tot l'estat de sud a nord es una carretera interminable envoltada d'arbres que no et deixen veure res, aixi que no es pot destacar cap cosa.
Camions militars, en un diposit crec que de la reserva. Per si algu ataca EEUU dins el seu territori, tots els xalats amb armes podrien dur a terme els seus somnis!!!!
Ja ens aproximem a Memphis, cuna del RnR!!!!
Aquest es el Hummer que volia llogar, discretissim!!!
La veritat es que es un cotxe lletgissim!!
Un obelisc de cartro pedra es lo mes emocionant que em vist en aquesta recta interminable que es creuar l'estat de Mississipi.
Ens apropem a Memphis i ja es veu cartells d'Elvis!!!

Curios nom per a un poble, tothom de estar una mica neguitos!!!
Voliam quedans a dormir, nomes si hi havia el Bates Motel.
Entrem a l'estat de Tennessee, Memphis esta a la cantonada sudoest, tocant a Mississpi i Arkansas.
Al centre d'informacio hi ha una placa dedicada a l'exercit america, crec que encara no haviam fet cap referencia al patriotisme america.
A Memphis hi ha moltes referencies a Elvis i al mon del RnR.
Cartell amb un salmo, i no em refereixo al peix!!!
No em vist massa coses referents a les armes.
Welcome to Elvis Presley Boulevard!!!
Ens apropem a Graceland, estem buscant un Outlet que finalment no val res.
Dema visitarem casa de l'Elvis!!! El Sergi esta dels nervis!!!
Fins aqui tot lo del dia mes tranquil i aborrit del viatge. Fins aviat a tots.

Serac i Caufa us em pillat uns premis com a maxims seguidors del blog!!!!

1 comentario:

Sergi Caufapé dijo...

I ara que farem el Sera i jo, ehhhh???? No penseu en l'audiencia....