miércoles, 16 de junio de 2010

16 06 10 Holbrook (Arizona)-Moriarty (Nuevo Mexico)

16 06 10 Holbrook-Moriarty

Comença un altre dia, mes carretera, més sol, més vent, més paissatjes nous i increibles, més gent diferent, i més frikades.

Em esmorzat bastant, gofres, sucs, cafes, pans tipus donuts amb mermelada, etc. Ah, la Celeste estava patosa i ha tirat bona part del seu esmorzar a l'arribar a la piscina, lloc on em esmorzat. Posteriorment ens em rentat les dents, planxat alguna camisa, i cap a la carretera.


Avui ens em adreçat cap a Nuevo Mexico, passant per algun lloc peculiar, com el Petrified Forest, a 20 milles de Holbrook. El poble és molt raruno, ple de figures gegants de dinosaures, a part d'aixó no te res més d'interessant.

Ens aproximem a Petrified Forest, lloc ple de troncs del Triassic, fa una burrada de milions d'anys.
Al llarg de la ruta sempre es veuen diferents vehicles abandonats.
A la botiga d'entrada a Petrified Forest, venen tants troços de fossils, que sembla que al parc no hi ha d'haver-hi res. També venen objectes tipics dels navajos. Aixó crec que és un porta nadons.
Troncs petrificats!!!
Entrada al parc amb un tipi a l'entrada.
La pareja petrificada.
Més troncs.
El Sergi s'en va de l'olla.
Més troncs, és impressionant.
P.A.
La pareja de lluny.
Un tronc d'aprop, sembla mentida que siguin de pedra.


Aquest fins hi tot té escorça.
També estan cristalitzats alguns.


La Celeste posa davant d'un altre fossil!!!!
Els corbs s'ens apropen molt.
Ara ens trobem a Black Mesa, la terra es bastant fosca. Sembla un paissatge de Mart.


Dos Corbs, Black Crowes.
La I40 segueix la Ruta 66, trobem diverses referencies.

Em fet una foto a un cotxe patrulla de la Policia Navaja!!! El poli li ha preguntat al Sergi que feiem allí, i ha flipat quan li deia que trevessavam tot el pais.
Autoretrat del cotxe.
Aquest és el motor d'un tipic camió americà, 600 cavalls, 18 marxes. Em parlat una estona amb el xofer, un paio molt enrotllat de Milwuakee!!!
Les dos fotos van dedicades al pare del Sergi.

Les banderes són d'esquerra a dreta: Bandera de l'estat de Nuevo Mexico (Un sol), la del mig no cal dir res i la negra esta dedicada als soldats desapareguts, POW signigica Prisoners Of War, i MIA Missed In Action.
Aixó sembla fuet, fet de carn de vedella dessecada. No ho provarem més.
Un pont, foto del Sergi!!!
Avui m'he venjat de la Celeste, ella també dorm, encara que amb el cinturo de seguretat ficat.
Arrivem a Alburquerque, i ens adrecem al Rattlesnake Museum, Museu replet de serps i altres reptils, tots d'EEUU.
Una Tarntula, fa molt repelus!!
El 90% de les serps són verinoses, i fan cara a mala llet.
Entre els meus dits i la serp hi ha un vidre, sino no em faria el maxote!!
A la botiga del museu venen el ninot del caçador de cocodrilos.
Aquesta va dedicada al Serafi!!!!
Entrada al museu.
Mentres escric aquest post, al llit de l'hotel, estem menjant del super calentant-ho al microones, mirant la tele basura, i flipant amb cada canal!!! Deivid fan lluita lliure d'enanos!!!! Aquesta gent americana són bastant frikis!!!!

That's All Folks!!!!
Per ara...

4 comentarios:

la Yaya Turé dijo...

Marçal... P.A. vol dir "Per l'Alfredo"???
Moltes gràcies!! Em semblen molt boniques les fotos
Ets un sol!

seracc dijo...

IM-PRESSIONANT!!!!!!

Lo del bosc petrificat es junt amb lo de les sequoies lo que mes m'ha agradat (Vegas aparte, es clar).
Les fotos magnifiques, com sempre.
Xulisssim el cartell del Big Foot, podriem posar-ne un a la Plec, que amb 4 birres de mes molts de nosaltres semblem mes Big foots que persones.

Sergi Caufapé dijo...

El Sergi esplicant a la poli india que estan creuant el pais??? Ja em semblava que tenia una mica de sang navaja!!!

Xarrupampolles dijo...

Mamoooooons!!! Nosaltres de tornada a la big routine i aqui vosaltres disfrutant com a berros encara. Estic preparant un final post amb recull de fotos, a veure si l'acabo abans que s'acabi l'any...

Salut!!!