jueves, 17 de junio de 2010

17 06 10 Moriarty (New Mexico)-Fort Stockton (Texas)

17 06 10 Moriarty (New Mexico)-Fort Stockton (Texas)

Avui ens espera un dia de carretera molt llarg, esmorzem molt i cap al cotxe!!!

Aquest és el certificat de valentia que et donen quan visites el museu de serps d'Alburquerque!!

Ens esperen carreteres llarguissimes, les curves estan contades. En total em fet 609 kms!!! I demà encara ens queda bastant més si volem arribar a Austin!!
Falta menys per a Roswell, lloc on va caure un OVNI cap als 40.
Arrivem a Vaughn, poble practicament abandonat, només hi havia una benzinera en funcionnament.
Si voleu una bonica casa abandonada a Vaughn, us costarà poca pasta!!!

Exquisit gust el dels americans, funda per volant, seient i salpicadero!!
Més llocs abandonats.
També hi havia una cafeteria en funcionament, pintava bé, pro avui no podiam parar a massa llocs.
Ens aproximem a Roswell, i l'efecte OVNI és evident.

Dos aliens!!
Aquesta va dedicada al Seracc!!!
Patriotisme.
Patriotisme més OVNIS.
Em visitat el museu on t'expliquen tota l'historia de Roswell i els OVNIS.
Dos aliens més davant del museu.
I'm singing in the UFO rain!!!
Aquest missatge tant tipicament paranoia americana estava a la façana d'una cafeteria abandonada.
El cementiri del poble, és enorme, m'ha recordat el principi de Night Of The Living Dead!!!

Granges gegants al mig del no res.
Frikada!!!
A Carlsbad, hi ha una planta petrolifera dins del mateix poble.
Concesionari de Dodge, amb diversos Challengers a la venta.
Una presa, aquesta és petita, a Nuevo Mexico, l'aigua és un bé escàs.
La ciutat dels blancs????
Curiós nom del taller.
Botiga d'armes, més tard em parat a fer un mos a un SUBWAY, i em vist la primera persona armada, portava una pistola semiautomatica a la cintura!!!!
Vehicle tunejat!!
Concesionari de Chevrolet, diversos Camaros a la venta.
Aixó és el Far West.
Aquest pick up deu ser per anar als camps d'arrós?
Penultim poble abans d'abandonar Nuevo Mexico i entrar a Texas, bonic nom!!!
P.A.
Gust exquisit americà!!!
Un pont, obsessió del Sergi.
Ultim poble, MALAGA!!!! Poble fantasma.
Avui ha fet moltissima calor, em arribat als 105ºF
Un cactus de la frontera.
Canviem d'estat, arribem a terra inhospita!!!

Calor, molta calor!!
Tot esta bastant abandonat!!!


Arrivem a Pecos.

Són molt cristians els americans, aqui un salmo!!
P.A. Quins cels més increibles!!!
Un pou petrolifer del Barça
Tipic semafor penjant en una cruilla
Seracc, quin animal és aquest?
Estem aprop de Mexic, no ens hi aproparem massa.
Arribem al desti final d'avui.


Bé, ja esta tot, ara a la piscina hi ha un grup d'americans fent una BBQ com deu mana. Carn a mansalva, cervesa per parar un tren!!!! Jo estic cançat i he anat a l'habitació, Sergi i Celeste s'hi han quedat, crec que no els farà falta sopar avui!!!

Saps que...ara que ja he acavat m'en vaig un rato a fer unes birres amb aquets yanquis!!!

Avui estem incomunicats, no hi ha covertura.

P.A. Ja he vist el video de Youtube, es divertit, he de mirarne més per veure si es de friki o no!!!
Ptns TK

2 comentarios:

seracc dijo...

Espero que convidesseu al NENE a la plec, gent que se cuidi de les brases sempre va be. I al Redneck, que fa molta risa.

Emotiva la visita a Roswell, es tal i com la pintaven a la mitica serie "Roswell", no hi havia cap Disaster Cafe??.

El recull de senyals extranys va "in crescendo", d'animals, a criptozoologia, cap a aliens i per rematar un transformer (no, no era un camio, era un transformer).

Bravo, esteu currant-vos un viatge genial, i els reports del blog son apassionants.

Unknown dijo...

Extraordinari!!! m'he enganxat a la vostra aventura!! Si n'organitzeu un altre; rollo families, i això va per la parella, que l'abuelo estaria encantat de tenir un bixarejo per casa, m'ho feu saber!! No cal que us digui que disfruteu, que veig que aneu a tope!