miércoles, 9 de junio de 2010

08 06 10 Mariposa-Yosemite-Lone Pine


Avui em agafat el cotxe, i em creuat el majestuós Parc de Yosemite, lloc imprescindible de l'estat de California, el que es veu allí és increible, igual que les sequoies, les fotos que penjare tot seguit no li fan justicia.

Un cop creuat el parc, ens em adreçat a la localitat de Lone Pine, poblet tipic americà, per tal d'estar lo més a prop possible de Death Valley. Demà creuem aquesta vall, la qual té diversos records, màxima temperatura registrada, 56'5º C, l'alçada més baixa d'EEUU, -85 metres sota nivell del mar, i des d'aquesta vall tambe es pot veure el punt més elevat d'EEUU, la muntanya Whitney!!!

Tot seguit, la ruta d'avui:

Al mati ens despertem a l'hotel de Mariposa, amb vistes al mar!!!!

Avui ens em adonat que al maleter del cotxe hi ha una palanca, la qual serveix per si et quedes atrapat dins del maleter, poder sortir estirant-la!!!!
L'esmorzar de l'hotel era pura bassura, aixi que em anat a esmorzar pel poble, anomenat Sugar Pine, tipic lloc americà on la cambrera et reomple el cafe tantes vegades com faci falta.
El que sembla ceva, realment és patata.
Les famoses Pancakes, fetes com amb pasta de creps.
Bonissimes!!!
Bicicleta custom
Les aigues dels rius que venen de Yosemite, baixen amb uns caudals enormes, estem en plena epoca de desglas.

Fent el burrico una mica. Ah, el gorro cowboy el vaig comprar ahir a Mariposa, per poder creuar Death Valley amb algo per cobrir el cap. La veritat m'el fico tot el dia, fins hi tot per conduir, és molt xulo!!!!
Entrada al Parc de Yosemite (pronunciat Yousmiti)
Primera foto de grup del dia
No recordo el nom d'aquesta cascada, ens hi em apropat, i els Xavis s'han mullat a l'apropar-se on cau l'aigua, només amb l'aigua suspesa a l'aire.
Segona foto de grup, el Xavi relliscava al tronc de l'arbre.
El Capitan, amb una paret d'uns 900 metres d'alt.
Tercera foto de grup.
Agafem la carretera Tioga, la qual durant tot l'hivern està tallada.
Un Mustang, color discret.
L'an passat es va cremar moltes hectarees de bosc del parc, s'hi veuen algunes sequoies.
No es pot correr, ja que podriam atropellar algun Os Negre!!!
A bastanta alçada, potser 8000 o 9000 peus (ara a la nit no us calculare el metres, tinc son!!), em trobat neu, em fet alguna bola i ens les em llençat. Els americans ens miraven flipats.
Aquesta muntanya és el Half Dome (Mitja Cupula), impressionant!!
A aquestes alçades, les bosses de patates s'havien inflat fins cuasi reventar!!! Suposo que degut al canvi de pressió.
Un llac molt bonic.
Una roca, també molt xula!!
Ja em sortit de Yosemite, i comencen les carreteres interminables.
Un costat de la carretera, direcció Yosemite, d'aspecte Alpí.
L'altre costat, totalment diferent, cuasi desertic.
Les plantes no són arbres, són arbustos del desert.
Aqui no hi ha cap sombra.
Un xalet amb vistes.
Arrivem a la part del viatge, en que només ho entendran els que coneixem be al Sergi, arrivem a Mammoth Lakes.







Observeu el nom de la cervesa del tirador de la dreta.
El cotxe dels Xavis i la Neus. Un Ford Fusion.
Servidor fent un gest amb la mà molt poc habitual en la meva persona.
Més desert. I nuvols impressionants, a partir d'ara crec que en veurem de molt especatculars.
Arrivem a Lone Pine, falta molt poc per fer un dels tragectes més espectaculars del viatge, anem preparats, portem aigua per un tubo, i liquid refrigerant per al motor del cotxe.
Al poble em anat a sopar i fer una passejadeta. M'he canviat la samarreta ja que pot ferir sensivilitats, si saveu anglés sabreu a que em refereixo. No es que jo sigui aufendos de mena, simplement es tracta d'una samarreta d'un grup que m'agrada molt, els Supersuckers.

El sopar, molt bo i equilibrat.
Jo he menjat amanida de cranc.
Patriotisme per tot arreu.
Aquest motel és un lloc emblematic, s'hi van allotjar John Wayne i Errol Flynn, quan van estar per la zona rodant pelicules.
Bé aixó és tot per avui, vaig a dormir que demà matinem per no agafar tota la calor al Death Valley. Per cert ja no tenim covertura un altre cop. De totes maneres m'ha arribat un SMS molt gratificant P.A. Quan pugui trucar ho faig, que ja en tinc moltes ganes.

P.A. Quins nuvols!!!!


No se si demà podrem fer una entrada, ja que a l'arribar a Las Vegas després del Death Valley tindrem una mica de feina, ja que es tracta del dia abans de la boda, i segurament haurem d'arreglar varies coses pendents del Sergi i la Celeste, no puc dir més ja que aquesta parella, demà mati es miraran el que acabo d'escriure, per poder treuren alguna informació. Cosa que no aconseguiran, a patir fins al final!!!! gggg

7 comentarios:

Sergi Caufapé dijo...

Que xulo!!! Mammoth at Bluesapalooza!!! No se perque t'has de treure la samarreta, si son gent molt amigable i de la groma no???

seracc dijo...

Mammoth rules!!!!!!

Quin partiment, la primera graciosa, la segona mes i despres ja m'he submergit en l'absurdo, bicis, festivals, birres i el Sergi amb cara anunci a totes.

Bravo, la serie mes comica de totes les que porteu publicades.

Valafor dijo...

Ja tenim preparat el home cinema, el ordenador, la pantalla de 50 polsades, el Bar COPE, unos refrigerios per quan arrivem de la farra i arroç per tirar-lo a la pantalla quan diguin el Si, o quan canti l'Elvis XD!

This night gone a be a good night!!!!

Ariadna dijo...

Hola!
Per fi ha arribat el gran dia!!!! Que vagi tot molt bé!
No us oblideu els anells, C ponte radiante, recordeu dir que SI al cura (je,je), totes aquestes coses...
Estarem amb vosaltres, encara que a milers de km!!!!
Feliç dia i molts petonets x tots ;)

khangren dijo...

mmm...caballó...tu també ets fan de P.A. Barracus????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ;-)

Sergi Caufapé dijo...

Bueno que... encara no se us ha passat la resaca??? Volem l'album del bodorrio!!!

Ariadna dijo...

WE WONT MORE!!!!!!!!!