martes, 15 de junio de 2010

14 06 10 Grand Canyon-Monument Valley-Mexican Hat

AL LORO!!! HI HA 3 POSTS ANTERIORS, LAS VEGAS I GRAND CANYON

14 06 10 Grand Canyon-Monument Valley-Mexican Hat

Ens em aixecat aviat per agafar uns busos que fan una ruta per diferents miradors del Canyó, em fet moltes fotos, algunes a la bora dels precipicis, la qual cosa a provocat molta satisfacció ala Celeste i el seu vertigen. El fet de fer-la enfadar ha provocat que la targeta de la camara es tornes loca, i s'han borrat totes les fotos de la ruta amb bus.

Un cop solucionat el problema i ja sortint de Grand Canyon, em vist un cartell de Perill Pumes!!

Algunes fotos que em pogut fer quan encara sortiam del canyó, espectaculars!!!


P.A.

Ens em aturat a a Little Colorado River Gorge, on hi havia perill de serps. Es sentia un soroll molt fort metal·lic, i ens han dit que eren llangosts del desert, bastant sorprenent!!!
Hi ha cactus petits amb flors grogues.

Bastant impactant aquest congost.


Arbres morts.

Observeu la muntanya del fons, sembla que estigui sota un nubol, i realment no hi ha nubols, es veu fosca degut a la terra de la que està feta!!!!

Més fotos de la gorga


Un pont, aquestes fotos les ha fet el Sergi, el qual ja comença a dominar molt la meva camara!!!

El nord d'Arizona, frontera amb Utah té paissatges bastant interessants.





Arrivem a Kayenta, un poble de Navajos, on els gossos van deslligats per el carrer, fet que al Sergi i la Celeste els ha perturvat molt, ja no els hi han agradat massa els Navajos.


Ens aproximem a la frontera de Utah, i ja es veu a lo lluny Monument Valley.

Canvi d'estat.

Fotos de Monument Valley, és hipnotic!!!



Els llangardaixos em perseguien, i després fugien de mi, al mirar de fotografiar-los!!

Més fotos, la parella estaven darrera un arbust, fent...


La terra és l'arena més fina que mai hagi tocat, i de color vermell, he omplert una ampolla amb aquesta arena, tbe en vaig agafar a Death Valley.

Més fotos

Un Corb, EEUU esta ple, tbe d'esquirols.

Dunes de terra vermella.

P.A.

Un amiguete!!! Lagarto!!

Aqui també hi ha flors.

Més fotos

Recollint la sorra vermella.

Més fotos




Arrivem a Mexican Hat Lodge, el millor hotel per ara, regentat per una familia de cantants de Country, i on cuinen nomes carn a l'estil Swinging Steak!!!

Hem begut una cerveza de Utah anomenada Polygamy Porter

L'hamburguesa estava bonissima, la Celeste s'ha pillat un bistec mitjanet.

A la carn hi em ficat una salsa amb gust de Cocacola!!!

Aquesta bbq l'hem de patentar a l'aplec, Swinging Caragols a la Llauna,american Style!!!!

El motel de fora, per cert hi havia piscina, i avui per fi m'hi he pogut ficar, el tatto ja està amb la pell nova!!!


Anem a dormir, tomorrow more!!!!!

2 comentarios:

seracc dijo...

Molt bones les fotos, tambe els noms de les birres.

Unknown dijo...

Tios estic flipant a tope!! que de puta madre aquest viatje!! Us envejo!