domingo, 6 de junio de 2010

06 06 10 San Francisco Dia 1

La troup!!

Avui em conegut la ciutat de veritat, caminant!! Quan et diuen que és agotadora no t'ho creus, pero quan has fet la primera pujada, t'adones que no t'enganyaven. Per sort hi ha molt transport públic.

Al sortir de l'hotel a la primera cruilla t'adones del munt de cablejat que hi ha per damunt dels carrers, principalment per als tramvies.

Immediatament t'adones que els carrers fan molta pendent.

Això és LOMBARD St

A l'hotel l'esmorzar és ridicul, aixi que em anat a esmorzar al Fisherman's Wharf, al port, i em començat el dia de forma molt potent.

Jo m'he demanat uns Huevos Rancheros, els quals venien acompanyats d'un pebrotet, el qual a la primera mossegada no picava, pero a la segona m'ha explotat a la boca, ha resultat ser un JALAPEÑO!!!!


A Fisherman's Wharf:
Crec que són foques, semblen una llauna de caragols!!
Alcatraz sortint de la boira
Darrera les fulles hi ha un home que fa 25 anys que s'hi amaga
darrera i assusta a les persones que passen pel costat
observeu com salta la noia de l'esquerra!!!
El port de vaixells historicsUna asseguradora a nom de TARANTINO

Ja més dins la ciutat s'observa que les boques d'aigua estan a les parets
Els gratacels es veuen al fons de les baixades
La Neus ha fet una amiga, una senyora que en 5 minuts li ha explicat la seva vida

Em passat per un parc on em trobat varietat de coses.

?????
Un paio colpejant una pilota lligada a un pal amb un bat.
Em passat pel costat a una distancia prudencial!!!
She Male Lady Boys Tailandesos jugant a voley


Arrivem a Haight


Tot ple de botigues friki-hippies
i ple de mil i una pintes

Aquest noi venia poesia al carrer,
escrita a maquina






Les Painted Ladies

Una casa peculiar, entre moltes altres!!!

Arrivem a CASTRO






Cotxes diversos

Corvette per a minusvalids












Transport públic





Per sopar ens em comportat una mica


Que portava aquesta senyora al cap???



Be, per avui ja n'hi ha prou, demà si internet ho permet, més!!!

3 comentarios:

Sergi Caufapé dijo...

Ja us heu ficat some flowers in your head??? Com és que no heu fet un partidillo amb la selecció de tailandia!!!

seracc dijo...

Si teniu temps aneu a veure aixo:

http://www.museemechanique.org/index.html

Adressa:

Pier 45 Shed A at the end of Taylor Street
Fisherman's Wharf
San Francisco, CA 94133
Tel: (415) 346-2000


Es una sala de maquines/museu, amb la cosa que per un quart de dolar pots jugar a totes les maquines, desde les d'automatisme, fins a les primeres recreatives ( la de les pales i asteroids incloses), passant pel mitic futbolin-hockey amb jugadors blaus i vermells ( Mecano, Androide quins records). Entrada lliure.

Aprofitant que esteu pels piers recomano la tipica guarrada tipica, es un pa rodo de mitg kilo, l'obren per dalt i serveix de recipient per una sopa d'almejes amb betxamel, altament empalagos i que et deixa l'estomac com si haguessis ingerit ciment armat.

Ale, a seguir disfrutant!!!!!

Montse dijo...

nens!!! que guay, menudo viatge... Marçal, ets un fotógraf del copón. Petons i suerte en el altar