jueves, 17 de junio de 2010

17 06 10 BBQ a Fort Stockton (Texas)

AL LORO AQUEST POST NO ES L'UNIC D'AVUI MIREU ABANS L'ANTERIOR!!!

17 06 10 BBQ a Fort Stockton (Texas)

Ja estem a l'habitació, acavem de tenir l'experiencia més americana que es pugui tenir, em fet una BBQ amb uns obrers d'instalació de tubos en instalacions petroliferes!!!!! Avui celebraven la despedida d'un treballador!!! Tot seguit el reportatge.

Tot ha començat quan em anat a la piscina de l'hotel, em vist dos o tres paios fent una BBQ amb moltissima carn.
Jo he anat a fer el post anterior a aquest, i el Sergi i la Celeste s'han quedat a la piscina, i s'han submergit plenament amb la cultura americana, la BBQ!!! Jo hi he anat més tard, i tbe m'he submergit una mica!!!!

Una BBQ es tracta de menjar molta carn, res de peix, beure moltissima cervesa, caure a la piscina, conduir begut fins a l'hotel, i a l'endemà aixecar-se a les 05:00 hores per anar a colocar tubos per a la BP a New Orleans!!!!

Tot seguit les fotos, em rigut moltissim, la gent aquesta estan pillats pero eren molt acollidors, hi havia gent de Mexic, de Colombia, bassura blanca de North Carolaina, de Tenesse, de Vietnam, etc. etc.!!!!! I nosaltres per alli al mig, per cert les costelles a la BBQ estaven increibles!!!!

Em començat amb un colega de Colombia i un altre NordAmericà, d'origen Mexicà, dos paios collonuts!!!
La BBQ, mescla de races i cultures, nosaltres inclosos!!
La maquina de fer carn, el de la gorreta de color vermell és de Colombia, li diuen NENE, un tio molt simpatic, el del fons de samarreta blanca, és de Memphis i és el que plega de treballar de la feina i li fan una despedia/BBQ!!!! Ja veureu com ha acavat la juerga el tio!!!!
La Celeste i el NENE!!!
Memphis Man & Celeste.
Sergi & The Band, el de la dreta del tot és un paio raruno de North Carolina, el qual sembla la viva imatge dels rednecks americans!!!! Per cert els em fet brindar amb l'expressió de la brossa, BRINDIS BRINDITS, BRINDIS BRINDOLES, QUE TOQUEM MOLTES TETES I ENS TOQUIN LES TITOLES!!!!! Els em mirat de fer una traducció simultanea!!! Em rigut moltissim tots plegats!!!! Els dos rednecks ens han dit que a New Orleans em de demanar una HANDGRANADE, a saver que deu ser aixó!!!!
El de l'esquerra no se qui és, el del mig a part del pinganillo de Bluetooth, és de South Carolina, bastant raruno el tio, i l'altre ja n'em parlat!!!!! Visca la cultura de l'america profunda!!!! La Celeste els ha preguntat si eren Catolics, i li han dit que si, i ella tot seguit els ha explicat que una expressió tipic del nostre pais és MECAGONDEU, traduit a l'angles I'M SHITTING ON GOD, els dos han fet cara de no acabar d'entendreho!!!! El Sergi i servidor em mirat d'aclarirho!!!!
El colega de Memphis amb la seva dona, portava un pet com un cistell, ha caigut de cul a terra damunt d'una motxilla de la seva dona, el tio encara riu ara!!! I nosaltres també, aquest paio era un Natan absolut!!!
Colombia Vs Spain (Catalonia), els hi em dit que a Lleida menjem caragols, i al de les ulleres li han entrat ganes de vomitar!!!!!!
Jo també he acavat una mica happy!!!!
El colega de Memphis ha acavat dins la piscina!!!!
Algun altre colega seu ha acavat dins la piscina amb telefon mobil inclos!!! Quin fart de riure!!!!
Bueno, ara ja anem a dormir, algun de nosaltres esta molt perjudicat, i no soc jo, que escric mes o menys be aquest post!!!!

Bona nit, sperem no tenir ressaca demà que ens queden molts quilometres!!!

M'en vaig a dormir, PER CERT MIREU EL POST ANTERIOR COM JA HE DIT.

P.A. Ja queda menys!!!!!

3 comentarios:

Sergi Caufapé dijo...

Bravo, bravo!!! Així m'agrada, fent amics, que mai se sap quan els necessitarem!!! Nene, vente pa l'Aplec!!!

Sergi Caufapé dijo...

Per cert, estic trobant a faltar fotos de robopilinguis americanes... no us enrecordeu del tito caufa, ehhh???

neus dijo...

Nois quines amistats que feu, després del glamour de las vegas i de la llum de California esteu sumergits del tot en la profunda, jaja!!!!

Neus.