sábado, 19 de junio de 2010

19 06 10 Austin Dia 2

AL LORO HI HA UN ALTRE POST ANTERIOR DEL DIA 18

19 06 10 Austin Dia 2

Avui ens em aixecat tard, em fet el gandul a la piscina, em canviat de motel, ja que a l'Austin Motel estava complet per avui, així que em anat a un altre que sobretot tingués piscina, la qual em amortitzat!!!

Cartell Vintage del Austin Motel




Aquesta és la recepció del motel, el responsable és un tejano amb gorro cowboy, més xulo que el meu!!!! Parlava allargant les paraules, molt peculiar, p.e. yes per ell ho diu yeeeeeeeeesssss!!!
Aquest restaurant de menjar mexicà ens ha agradat molt, em menjat bé i a bon preu. Es diu GUEROS, i segons sembla surt a la pel·licula Death Proof del Tarantino.


Aquesta botiga evidentment venen botes de cowboys i altres complements. Hi havia botes increibles, i preus tbe increibles, algunes botes costaven 500$!!!!
Buf, crec que aquestes botes em quedarien increibles!!

Botiga ambulant de gelats.
Al loro, mireu el cartell de color groc!!!
A EEUU ho deixen tot clar, per a que no es pugui demandar!!!
Cotxe bonic, amb macroesglesia darrera!!
Botiga de coses rares, la decoració és molt kitch i xula!!!
Skyline d'Austin. El congres al fons, on hi ha el meu mitjó.
Edificis antics, a la zona del downtown, entremig de gratacels. També és la zona de festa. Gran ciutat Austin. I bon RnR!!!
Fixeu-vos amb el cartell, aviat hi tocarà la Cindy Lauper!!!
El cartell rodó de la farola té un altre simbol de Texas, la vaca Longhorn.
Aquest edifici és una esglesia.
Em anat a la zona universitaria, aquesta ciutat no té molts llocs emblematics ni rellevants. Ara bé la historia de EEUU està molt marcada per la violencia i la sang, des de la torre del campanar, dos vegades persones armades amb rifles han disparat a gent que anava per el carrer!!!! Sort que al nostre pais les armes estan prohibides. No quedaria ningú viu. Això li vaig explicar a un texà l'any passat quan parlavam del dret a tenir armes.
Més simbols del Longhorn, als cartells dels carrers.
Mireu les llantes d'aquest cotxe, si puc faré més fotos de llantes, n'hi ha alguna de xula, però la majoria són horribles!!!
Un altre esquirol, al mig de la universitat.
Esglesia de la Cienciologia, ens estan perseguint, potser al final ens convertirem i així podrem anar a cal Cruise a fer alguna BBQ!!!
Hey, el nostre amic de la despedida del Sergi, segons sembla té un negoci a Austin
"Pincho Morruno de 28 centimetros!!!!
Mi mujerr ser como pescado muerto en la cama!!!"
Que gran Mr. Kaplan!!!
Mural a una paret.
Un altre
Johnny Cash, segon retrat que veig pintat en una paret, l'altre a LA.
Tipica zona on es fan els xanxullos entre delinquents a les pelis!
No em parat!
Es pon el sol. P.A. ja queda menys. TK
Aquesta foto l'ha fet el Sergi, cada dia domina més la meva camara. Amb quatre dies serà fotografo del Segre!!!
La botiga de botes al vespre, totes les botigues estan il·luminades amb llums de neo, queda molt autentic.

Cotxe sense identificar, feia molt soroll, devia tenir els tubs d'escapament foradats!!!

Es tracta d'una cafeteria, no hi em entrat, però m'ha fet gracia el nom.

I em acavat el dia a l'atracció principal d'Austin, sota un pont, hi ha la més gran colonia de ratpenats, en total un milio i mig. Segons sembla a les 21 h, surten tots en manada a caçar insectes. Però avui han sortit d'un en un i no s'ha vist el nubol que creen!!!! Aixi que em estat 45 minuts sentats a l'herba rodejats de families americanes cristianes extremes, una parella més jove que nosaltres i tenien 7 fills!!!




Foto del Sergi, Austin de nit amb llums de neo!!!
Bé, m'en vaig a dormir, demà marxem cap a Houston, per veure la NASA, i marxarem direcció cap a New Orleans, a l'estat de Louissiana. Em vist a la previsió meteorologica que ens adentrem a la zona on hi haurà una onada de calor, podent arribar als 115ºF (46ºC)!!!!! Fins aviat a tots, ja estem arribant al tram final del viatge!!! A veure que ens depara aquests dies.


1 comentario:

Ariadna dijo...

Respecte als contenidors de basura, crec que a Catalunya també haurien de deixar clar en un cartell que és perillós saltar-los... P.A.L. ;) Je,je,je...